دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی

چه کسی خریدار گوشتهای شماست؟


چه کسی خریدار گوشتهای شماست؟

در فروش گوشت شترمرغ، طریق عرضه مهم ترین دلیل میباشد. علاوه بر خویش گوشت روش بسته بندی آن نیز مهم می باشد هنوز مصرف کنندگان نادانی وجود دارا‌هستند که شیوه پخت گوشت شترمرغ را نمی دانند. این بازدارنده را با یادگرفتن و تهیه و تنظیم راهبرد پخت از میان ببرید. یکی شایسته ترین روش عرضه بسته های گوشت شترمرغ راجع به فرآوری کننده ای چشم شد که فرمان العمل پخت را به همپا بسته های گوشت ارائه میکرد. کیفیت گوشت به کارداران اکثری بستگی دارااست ولی استدلال اولیه طرز تغذیه پرنده ها هست. جیره متعادل موجب ایجاد گوشت خوشرنگ (قرمز رنگ پر‌نور) می گردد. جیره حاجتمند گوشت را به رنگ قرمز‌رنگ نادر رنگ و نسبتاً صورتی در می‌آورد که موجب حیف کردن مشتریان بالقوه میشود. گوشت خوب در معرض هوا به سرخی میرود در حالی که گوشت بد سیاه می‌گردد. بایستی بدانید که در صورتیکه سیر وضعیت یکسان باشد این موقعیت منعکس کننده شیوه تغذیه پرندگان می‌باشد.

دستگاه جوجه کشی


بازاریابی

ساخت مزرعه شترمرغ سهل می باشد. سودآور ساختن سپرده گذاری به چک چگونگی بازاریابی متاع های حاصله از شترمرغ نیاز داراست. شایسته ترین سفارش ای که می‌توانم برایتان داشته باشم این می باشد که با مزرعه داران از سایر بخشها ملاقاتی داشته باشید و پی ببرید که آنان محصولاتشان را چه طور و به چه قیمتی به فروش رسانده و تقاضای جانور را باز‌نگری نمائید. ممکن میباشد فرآوری و بازاریابی را تحت عنوان بخشی از برنامه کلی مزرعه در حیث بگیرید.


پرنده های زنده

برخی ممکن می‌باشد به قصد فروش پرنده زنده به رویش مبادرت نمایند. در حالتی‌که چه این دستور به رجوع سرمایه در کوتاه بازه یاری کرده و بسته به مرزو بوم محل رشد میتواند در آمد بالایی را به همدم داشته باشد، البته بایستی اتفاقاتی را که در چهره اشباع شدن بازار پرنده زنده و نبود تقاضای بیش تر برای پرنده زنده صورت می‌دهد، مد حیث داشته باشید. می بایست باز نگری نمائید که چه کسی و به چه قیمتی خریدار طیوران هست. این مرحله تجاری شدن میباشد.


امکانات کشتار

هنگامی که هیچ خریداری برای پرنده های فراهم کشتار نیست، ممکن هست لازم باشد کشتار و بازاریابی فرآورده را خودتان انجام دهید. لازم میباشد که از نزدیک ترین کشتارگاه و هزینه کشتار اطلاع داشته و در‌حالتی که واحدتان به حد کافی وسیع باشد چنین تجهیزاتی را خویش راه‌اندازی فرمایید.

در آفریقای جنوبی، اکثر وقت ها کشاورزان صاحب و مالک چنین تجهیزاتی بوده و بر مبنای سهمیه بندی کار می‌نمایند. هر که با خرید سهمیه، حق کشتار پرنده را خواهد داشت. لازم می باشد بدانید که آیا کشتارگاه آیتم تأیید اتحادیه اروپا میباشد یا این که خیر. درین اکنون بازار مالامال رونق اروپا-جایی که بالاترین تقاضا برای گوشت شترمرغ را دارااست- به رویتان باز خواهد شد. عمل نوع جمعی با دیگر مزرعه داران حیطه و احتمالا تشکیل تعاونی چهت نیل به بازارهای بزرگتر اثرگذار هست.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.